VIDEO Un britanic a inventat aplicaţia pentru iPhone care îi adoarme pe bebeluşi

Matthew Nifield, un britanic în vârstă de 33 de ani şi tată al unor gemene, a găsit soluţia ideală pentru a-şi face fetele să doarmă liniştite şi să nu-l mai trezească în miezul nopţii.

Bărbatul a inventat o aplicaÅ£ie specială pentru iPhone, cu ajutorul căreia fetele adorm imediat, datorită unor sunete care au capacitatea de a-i relaxa pe bebeluÅŸi, precum sunetul ploii care cade pe capota unei maÅŸini sau cel produs de pisici atunci când torc. „Am căutat o astfel de aplicaÅ£ie ÅŸi cum nu am găsit-o, m-am gândit să inventez eu una, pe care am denumit-o «White Noise Ambience». IniÅ£ial am realizat combinaÅ£ia de sunete special pentru cele două fete ale mele, Gwyneth ÅŸi Madeleine, însă acum această aplicaÅ£ie este disponibilă pentru toÅ£i părinÅ£ii care doresc să nu fie treziÅ£i peste noapte de copiii lor", a spus britanicul.

Matthew Nifield s-a mutat din Marea Britanie în Statele Unite şi a câştigat într-un an, datorită noii aplicaţii, peste 70.000 de euro.



White Noise for iPhone review de butterscotchcom

sursa: adevarul.ro

Niciun comentariu:

Cantece minunate pentru copii